Retourneren

14 dagen bedenktijd

Je hebt 14 dagen bedenktijd na het plaatsen van je bestelling. Binnen deze periode kun je de bestelling zonder reden aan ons terugsturen. We sturen retourinstructies mee met je bestelling. Hierop staat uitgelegd hoe je kosteloos kunt terugsturen.

"U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt."

Ruilen

Wil je het artikel ruilen omdat bijvoorbeeld de maat of kleur niet naar wens is? Stuur dan je aankoop gratis retour en bestel en betaal zelf eenvoudig je nieuwe artikel(en) in onze webshop. Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort naar de rekening waarmee betaald is.

Retourneren en geld terug

Is het artikel dat je besteld hebt niet naar wens en wil je ook niet ruilen? Dan vul je op de retourinstructie in dat je het aankoopbedrag terug wenst. Retourinstructie ingevuld? Dan kun een retourlabel aanvragen via info@bagageonline.be. Je ontvangt het retourlabel via de mail zodat je deze kunt printen en op het pakket kunt plakken. Vervolgens geef je het pakket af bij een filiaal van de Belgische Post.

Download de retourinstructie hier.

Wij behandelen je retour uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst en sturen een e-mail aan je ter bevestiging. Als we geld aan je hebben teruggestort, dan staat dat ook binnen drie werkdagen terug op de rekening waar je ook mee betaald hebt. Indien je hebt gekozen voor achteraf betalen dan annuleren we de openstaande factuur.

Garantie

Wij staan voor service en kwaliteit. Producten die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat je een deugdelijk product hoort te ontvangen en dat je het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Schade

Schade die door iemand (bijvoorbeeld personeel op een luchthaven) is toegedaan aan je eigendom (bijvoorbeeld je koffer) valt niet onder garantie. Schade dien je te verhalen op diegene die de schade heeft veroorzaakt of kun je verhalen op je (reis)verzekering. Wij helpen je graag als je hierbij hulp nodig hebt.